keskiviikko 12. helmikuuta 2014

video ja jotain :)

Hehhei! Nyt on ollu ihan normaalia koulussa ollaan jo omassa uudessa luokassa joka "varastettiin" niiltä muilta :D Harmittaa kyllä sen luokan ope joka siinä oli ennen ku se oli ollu siinä samassa luokassa jo jotain 15vuotta :( Ja sit me vaan puskettii siihen :D Mutta muuten ei mitää jännää oon ollu rinteessä ja käyny pelaa jääkiekkoa. Mulla oli tänään synttärit! Jee 12wee! oon syntyny siis 12.2.2002 ;) Sitte tilattii äitin kans miniintheboxista mulle uuet kuulokkeet koska vanhat rikki :( Jos tarttette jotain puhelimeen esim. kuoria kanttee käy kattoo sieltä siellä on tos halpaa B) linkki:
http://www.miniinthebox.com/fi/?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_search&adword_mt=e&adword_ct=20027787916&adword_kw=miniinthebox&adword_pos=1t1&adword_pl=&adword_net=s&adword_tar=&gclid=CO-gzr2ix7wCFWbqcgodD2gATA

Sitte olin minnin kaa lumikenkäilemässä. Hei seuratkaapa mua instassa nimi on:kuukasjärvi02 tai kuukasjarvi02 en oo varma eli AAlla tai ÄÄllä :D

Hmmm... sitte tein semmosen GoPro "trailerin" vähä aikaa sitte nii voin laittaa sen ny tähä :)
Mitä mieltä ootte muuten pitäskö laittaa enemmän kuvia blogiin?? kommentoikaa
Tossa kuitenki vähä kuvia:   Ja tämä kuva on GoProolla otettu joskus tnä talvena :D
 
 
Tämä on yheltä toselta kerralta lumikenkäilemästä ja otettu GoProolla
 
 
Tää on tänää otettu sieltä lumikenkäilemästä
minä ja minni<3
-Anna
 
 

2 kommenttia: