tiistai 4. helmikuuta 2014

Blogin alotus :)

Joo. Nii oon siis 2002 syntyny tyttö. Harrastan laskettelua ja Trampalla hyppimistä taisiis en vaa hyppimistä vaan siis temppuja trampalla.. If u know what I mean ;) lol. Nii ja sain joulu lahjaksi GoProon nii sillä sitte kuvailen jottai kuvia blogiin(jos jollai kinee millä kuvaan). En varmaa tee kovin pitkii postauksii. Yritän kirjottaa ainaki kerran viikossa tai ehkä kerran päivässä O____O....En kuitenkaa varmaa xD mutta varmaa postauksissa yleensä lukee "olin rinteessä. Oli kivvaa. Olin jonku kaa." Ja sit ehk joku IHQ kuva XD o Niin oon luonteelta yleensä positiviinen ja puhelias... Varmaa, toivottavasti o_O...... pisteitä on kiva laittaa...... D: En ossaa vaihtaa tuota taustaa tässä blogissa (vielä) en haluais tuommosta rummaa huonetta minun blogin taustaksi D: Kaikkia kinosti XD Ja tännään olin rinteessä XDD olin Ankan, Jopen ja AJ:n kans eli Anna-Riikan, Johanneksen ja Antti-Jussin D: Kuulostaa hassulta noi nimet ku on tottunu sanoo lempinimillä. Niii ja meijän luokka vaihtuu meijän koulun ylimpään kerrokseen. Ja oltiin tänää ylä-asteella koska sitä meijän luokkaa siirrettiin (y) Eipä muuta :P
-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti